The store will not work correctly in the case when cookies are disabled.
Pliki Cookies
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES W SERWISIE INTERNETOWYM https://mybionic.pl
Więcej informacji
Początki firmy Himalaya sięgają 1930 roku, kiedy to jej założyciel - M. Manal – przebywał w
Birmie. Podczas tego pobytu zauważył, że rozdrażnionym słoniom podawano pewną substancję, roślinę,
która wywołuje u nich ukojenie. Okazało się później, że był to korzeń Rauwolfii żmijowej. Manala
zafascynowało to zjawisko, dlatego postanowił przeprowadzić badania naukowe nad tą rośliną.
W 1934 roku, po szczegółowych badaniach i testach - na rynek trafiła Serpina®, pierwszy na świecie lek na
nadciśnienie. Od tej pory firma nieustannie się rozwijała, do grona jej pracowników zaczęto przyjmować
lekarzy i farmaceutów. Później jej siedzibę przeniesiono do Indii, do Bangalore.
Filozofią marki Himalaya jest łączenie tradycyjnej medycyny ajurwedyjskiej z nowoczesną. Jej
fundamentem są prowadzone nad ziołami i roślinami Ajurwedy badania. Firma początkowo chciała, by
upowszechnić konsumentom dostęp do preparatów sprzyjających zdrowemu trybowi życia i
długowieczności. Dzięki konsekwencji w dążeniu do swoich celów, Himalaya cieszy się uznaniem w
środowiskach medycznych i nie tylko już w blisko 90 krajach na świecie.
Firma posiada zaawansowaną technologicznie fabrykę i centrum badań w mieście Bangalore.
Tam w latach 90 XX wieku zaczęła produkować suplementy zdrowotne dla zwierząt hodowlanych,
później wypuściła na indyjski rynek linię osobistych preparatów zdrowotnych. Następnie powstała
„Companion Care range”, czyli produkty dla zwierząt domowych. W 2003 roku zaczyna istnieć dział
„Wellness”. Ten sam rok staje się również przełomowy dla Himalaya z innego względu, bowiem wtedy
firma otrzymuje certyfikat ISO 9001: 2000 na design, produkcję i marketing ziołowych produktów
zdrowotnych. Nie jest to jedyne zaszczytne wyróżnienie posiadane przez tę markę. W 2006 roku została
ona odznaczona przez Brytyjski Instytut Zarządzania Jakością certyfikatem ISO 14001:2004 za
gospodarkę środowiskową.
Himalaya to szeroki wachlarz zdrowotnych produktów, które służą między innymi pielęgnacji
jamy ustnej i ciała, zachowaniu dobrego samopoczucia, pamięci, wspierają walkę ze stresem
oksydacyjnym, poprawiają funkcje narządów wewnętrznych i wiele innych. Żaden z spośród asortymentu
produktów Himalaya Wellness nie zawiera cukru, sztucznych barwników i aromatów, konserwantów, soi
i składników mlecznych. Linia Bacopa Wellness pozwala wyciszyć umysł i pomaga w medytacji. Bowel
Wellness z kolei ma korzystny wpływ na czynność układu oddechowego oraz wykazuje właściwości
oczyszczające i tonizujące. Ponadto wspiera funkcjonowanie pracy układu pokarmowego. Men’s
Wellness wspiera zdrowie mężczyzn, Urinary Wellness zawiera substancje, wpływające na pracę nerek,
natomiast Joint Wellness wspiera stawy, a Skin Wellness zapewnia zdrowy, promienny wygląd skóry.
Linia NEEM GURU to kosmetyki, które pomogą w naturalny sposób uporać się z trądzikiem. Himalaya
oferuje również produkty do pielęgnacji skóry i zębów, stworzone z naturalnych ziół.
Podsumowując, Himalaya to marka godna zaufania, której celem jest przekazanie społeczeństwu
dóbr tradycyjnej medycyny ajurwedyjskiej. Produkuje ona suplementy diety i kosmetyki w oparciu o
naturalne rośliny i zioła z podnóża Himalajów. O wysokiej jakości oferowanych preparatów świadczą
liczne certyfikaty i wyróżnienia oraz fakt, że firma ta posiada własny zakład produkcyjny i przeprowadza
liczne kontrole i testy dotyczące czystości i bezpieczeństwa.