FAQ
Masz wątpliwości dotyczące produktów lub zamówienia? Sprawdź odpowiedzi na często zadawane pytania.
Zwroty
Jakie są opcje zwrotu produktu?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum vel quam nisl. Vivamus nec ex ut lectus dignissim euismod. Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Veniam delectus, fugit illo ipsa sunt exercitationem.
Czy mogę zwrócić produkt po upływie 14 dni?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum vel quam nisl. Vivamus nec ex ut lectus dignissim euismod.
Produkty
Czy sprzedawane przez Was produkty są oryginalne?
Oczywiście, towar kupujemy wyłącznie od producentów lub bezpośrednich importerów.
Czy produkty mają polskie etykiety?
Oczywiście, pomimo sprzedawania produktów zagranicznych producentów, każdy nasz produkt zawiera polską etykietę.
Czy pomagacie w doborze?
Jak najbardziej jesteśmy w stanie doradzić w wyborze konkretnych produktów.
Wysyłka
Jakie są dostępne metody wysyłki?
Wysyłamy kurierem InPost. Dostępne są przesyłki kurierskie i paczkomatowe, w tym przesyłki za pobraniem.
Jakie są koszty wysyłki?
Wysyłka zamówień opłaconych z góry wynosi 9,90 zł brutto w przypadku kuriera i 12,90 zł brutto w przypadku paczkomatów. Przesyłki za pobraniem kosztują 12,90 zł brutto. Paczki powyżej 300 zł brutto wysyłamy na nasz koszt.
Kiedy otrzymam paczkę?
Paczki wysyłamy najczęściej w 24h, jeśli jednak pojawi się z naszej strony opóźnienie zostaniesz o tym poinformowany. Towar dostarczany jest w 99% przypadków następnego dnia roboczego od nadania.
Jak sprawdzić status przesyłki?
Po nadaniu przesyłki automatycznie generowany jest numer trackingowy, który podajemy w mailu, prosimy o jego sprawdzenie, również w folderze spam.
Czy możliwa jest dostawa zagraniczna?
Jak najbardziej – skontaktuj się z nami w celu ustalenia kosztów dostawy.
Czy mogę odebrać towar osobiście?
Niestety, nie oferujemy odbioru osobistego.
Preferencje godzinowe odnośnie dostawy, wcześniejszy telefon kuriera itp.
Niestety, ale absolutnie nie mamy żadnego wpływu na działanie firm kurierskich, ani tego czy wykonają telefon przed dostawą i w jakich godzinach ona się odbędzie. Jeżeli chcą odebrać Państwo przesyłkę w dogodnym dla siebie terminie prosimy o wybór paczkomatów.
Mojego pytania nie ma na liście Jeśli Twojego pytania nie ma na liście – skontaktuj się z nami. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Telefon 58 558 8522 lub email sklep@mybionic.pl